Najfajniejsza tapeta pulpitu

Od zawsze moje tapety były albo skrajnie minimalistyczne (lub wcale ich nie było: czarne tło) albo bardzo ładne (ktoś spędził niezliczone godziny nad photoshopem). Dzisiaj jednak po raz pierwszy natrafiłem w sieci na minimalistyczną tapetę, która w 100% mi odpowiada. Jej przekaz trafia do mnie tym bardziej, że dzięki programikowi Actual Transparent Window moje okna w Windowsie są częściowo przeźroczyste (można definiować ustawienia przeźroczystości dla różnej klasy okien – np. 10% dla Firefox‚a, 25% dla Pidgina, itp), więc nawet pisząc tą notkę prześwituje mi przez przeglądarkę napis widoczny na tapecie (a ponieważ używam dwóch monitorów, efekt jest zwielokrotniony :).

Oto ona:

Stop messing around and do some work.

:)

1 comment
  1. Karol Dębkowski said:

    Esencja produktywności w jednej tapecie. :)

Skomentuj

